نام

يکشنبه 12 بهمن 1399
13:06
nam

در فضای کسب و کار سنتی برای معرفی محصولات یا خدماتتان نیاز به یک فضایی هستید که بتوانید آن را به نمایش بگذارید. با پیشرفت تکنولوژی و ورود کسب و کارها در فضای آنلاین این مکان تغییر پیدا کرده است. برای معرفی خودتان، برندتان، محصول و خدماتتان نیاز به یک سایت دارید. در واقع سایت یک ویترین برای نمایش شما در دنیای دیجیتال است. وب سایت Nam.ir از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را شروع کرده است. این وب‌ سایت تلاش کرده است تا با ایرانی کردن بهترین پلتفرم‌های مزایده در دنیا، یک سیستم مزایده برای دامنه‌های اینترنتی ایجاد کند.


همان‌طور که می‌دانید خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی در تمام دنیا یک شغل پردرآمد به حساب می‌آید. فروشندگان دامنه‌های اینترنتی برای فروش دامنه‌های خود از سایت‌های مزایده‌ای و فروش دامنه در دنیا استفاده می‌کنند که در دنیا سایت‌هایی مانند GoDaddy و Sedo بسیار معروف هستند.

به دلیل نبود چنین سیستمی در کشور، سعی کرده‌ایم به بهترین شکل ممکن، پلتفرمی برای مزایده دامنه‌های اینترنتی ایجاد کنیم که در کنار بهترین امکانات، از تقلب و کلاهبرداری‌ها نیز جلوگیری شود.

سایت Nam.ir به شما این امکان را می‌دهد که به صورت رایگان دامنه خود را به مزایده بگذارید. خریداران نیز می‌توانند باز هم به صورت رایگان پیشنهادات خود را ثبت و برنده مزایده شوند.

وب سایت نام در طول برگزاری مزایده، وظیفه بازاریابی فروش دامنه شما را به عهده دارد. ما در سایت «نام» سعی می‌کنیم خریداران دامنه را شناسایی و آنها را دعوت به شرکت در مزایده کنیم.


مشتری ها و کاربران از طریق اسم دامنه می توانند شما را جستجو کنند و به خدمات شما دست پیدا کنند.

سعی کنید دامنه سایتتان متناسب یا زمینه فعالیتتان و عبارتی کوتاه باشد تا در ذهن مخاطب قرار گیرد.

املا و هجی دامنه سایتتان راحت، قابل فهم و یکتا باشد. نام دامنه باید قابل فهم باشد تا در صورت بیان شفاهی آن راحت انتقال یابد.

انتخاب نام دامنه در رتبه بندی سایت و بهبود سئو آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

مزایده دامنه سایت

اما دامنه های مرتبط با فعالیت که شامل عبارت کوتاهی است قیمت بالایی دارند. در برخی موارد این قیمت ها به گونه ای است که بسیاری از افراد به دنبال ثبت سایت نمی روند.

در این بین سایت هایی مانند nam.ir وجود دارد که شما می توانید لیست دامنه های عالی با پیشنهاد قیمت را مشاهده کنید. در واقع این سایت یک پلتفرم خرید و فروش سایت است. شما سایتی دارید که زیرکانه و خلاقانه انتخاب شده و بسیار خاص است می توانید در مزایده دامنه شرکت کنید و آن را با بالاترین پیشنهاد بفروشید. یا اگر شما جزء افرادی هستید که می خواهید سایتی فوق العاده با دامنه یونیک طراحی کنید می توانید در مزایده دامنه این سایت شرکت کنید و دامنه ای با قیمت مناسب خریداری کنید.

اولین قدم برای یک کسب و کار آنلاین انتخاب دامنه است، بنابراین پیشنهاد می شود آن را به خوبی انتخاب کنید. می توانید به سایت nam.ir مراجعه کنید و دامنه های مناسب را مشاهده کنید، ایده بگیرد، در مزایده دامنه شرکت کنید و دامنه ای مناسب انتخاب کنید.


برچسب ها: نام ,
[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به nam است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]